keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

KESKIVIIKKONA

DSC_0090
DSC_0071
Arki rullaa, takatalvi on iskenyt ja mä kirjoitan tätä postausta ikkunalaudalla istuen peitto ympärillä. Ulkona sataa lunta ja mun kevätfiilis on kadonnut kuin tuhka tuuleen, höh. Launtaina alkaa jo kesäaikakin, toivottavasti tä pieni lumipeite on hävinnyt siihen mennessä! Rupean olemaan niin kyllästynyt lumeen että meen kohta sulattamaan itse sen kaduilta föönillä. 

Asiasta toiseen, viime postauksessa selittämäni "uusi ruokavalio" toimii! Viime postauksessa kerroin siitä, miten aion vähentää hiilarit pois treenittömiltä päiviltä, että sais painonpudotuksen taas käyntiin ja turvotuksen häviämään. Vaa'alla en oo hypännyt, mutta turvotus on aika hyvin tiessään. Jee! 
DSC_0072
Kävin myös yllättävän pitkästä aikaa kaupassa tänään! Ennen kun kaupasta tuli lähes päivittäin (yleensä vielä kalliista lähi-Salesta) haettua jotain pientä ja hetisyötävää, nykyisin mun tulee käytyä kaupassa about kerran viikkoon! Rahkaa ja maitoa välillä haen lisäksi lähikaupasta, mutta muuten riittää hyvin nä viikottaiset vierailut Lidlissä. 

Myös rahaa menee ruokaan nykyään paljon vähemmän, vaikka tuleekin ostettua lihaa ja pähkinöitä, jotka on reippaasti kalliimpia kun tonnikalat yms mitä ennen tuli ostettua. Tä listan kanssa kauppaan meneminen selvästi toimii mulla! Kirjoitan siis aina ennen kauppaan menoa listan asioista joita ostan, näin vältyn unohduksilta ja heräteostoksilta. Välillä näytän kyllä varmaan aika eksyneeltä kuin tallustelen ympäri kauppaa paperinen lista kädessä! 
DSC_0087
DSC_0073
Kaupasta tarttui munia, vihanneksia (ja ekaa kertaa parsakaalia!), riisiä ja makaroonia, rahkaa, yks valmisateria ennen töihin lähtöä syötäväksi jos tulee kiire, pari tomaattipyreetölkkiä ja riisikakkuja. Ostin myös kanaa - ja kyllä, marinoitua. Tiedän että pitäis suosia maustamatonta kanaa ja maustaa sitten itse, mutta minkäs teet kun tä marinoitu ainakin Lidlissä oli paljon halvempaa? :D Ja lisäksi ihan törkeän hyvää, nam. Ehkä mun dieetti ei pariin marinoituun kanafileeseen kaadu ;)

Oon muuten viime päivinä pohtinut, että "näyttäytyisin" täällä blogissa, eli lisäilisin myös kuvia joissa näkyy muutakin kun mun masua. Mun hajonneeseen omenapuhelimeenkin tuli uusi näyttö viimein ja sen saa taas käyttöön, että sais otettua tänne salikuvamatskuakin! Mitä mieltä ootte, haluaisitteko nähdä tarkemmin minkälainen tyyppi täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee? 

Ps. Muistakaa Jutan uus laihdutusohjelma Liviltä tänään! 

4 kommenttia:

  1. Hei, minusta ainakin olisi kiva tietää minkälainen tyyppi siellä ruudun takana kirjoittelee, sillä ainakin itseäni se inspiroi paljon enemmän kuin pelkkä masukuvien laitto =) Ja tämä sinun blogisi on yksi minun motivaatiota kohottava tekijä =)

    (http://ela-nauti-rakasta.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että mun blogi toimii sulle motivaationlähteenä! Hyvä kun olin juuri tulossa kirjoittamaan miten uusi ruokavalio on saanut hengityksen haisemaan ja pierettää hirveästi, ja sit näin nä teidän kommentit että pitäis näyttää oma naama lisäksi täällä, hui! :D Katsotaan, ehkäpä mä vähän ajan päästä!

      Poista
  2. Halutaan nähdä! ;) Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Ehkäpä sitten kun painoa on tippunut about neljä kiloa, uskallan näyttää miltä näytän! Sit voin ylpeänä onnistujana paljastaa kasvoni täällä ;D

      Poista