lauantai 28. helmikuuta 2015

ITSENSÄPALKITSEMISTA

005
DSC_0076

Ilman tavoitteita projekti on herkässä epäonnistua; motivaatio ja itsekuri huojuvat. Siksi mä olenkin keksinyt itselleni pieniä motivaattoreita - juttuja joita mä todella haluan. Juju on yksinkertainen; kun paino tippuu ja kunto kasvaa, on nä pienet palkinnot aina askeleen lähempänä mua. Jihuu! 

Tässä siis mun "palkintolista"
 Herkut. Rakastan herkkuja ja mulla on aiemmin ollut tapana popsia niitä lähes joka päivä. Nyt oon kuitenkin siirtänyt mun herkkupäivän lauantaille - silloin saan (vielä pari viikkoa!) Kingiä katsellessa syödä jotain pientä. Yllä kuvissa pieni Pantteripussi (180 g) sekä suklaapatukka jotka ostin eilisen treenin jälkeen tän päivän illalla syötäviksi! Herkkulauantain idea on siis yksinkertainen; kun koko muu viikko on mennyt hyvin urheillessa ja terveellisesti syödessä, on lauantai-illalla pienen hemmottelun aika! 
♥ Uusia treenivaatteita ja uusi ryhmäliikuntakortti. Oon aiemminkin höpissyt mun salikortista, eli mulla on tällä hetkellä tosiaan 10 kerran kortti ryhmäliikuntatunneille. Oon aivan rakastunut paikkaan  ja ryhmäliikuntaan sekä tuntien monipuolisuuteen näin kahden kerran jälkeen, ja siksi päätinkin, että kun oon käyttänyt tän loppuun, ostan uuden kymppikortin - sekä uusia treenivaatteita! Ostoslistalla ja ainakin uusi treenipaita sekä pitkät housut. 
♥ Kun nämä vaaleat tavoiteshortsit menee jalkaan (kaikki napit) varaan itselleni monivärivärjäyksen + leikkauksen kampaajalta. Kesäshortsit ja kesätukka siis!
♥ Loppupalkinnoksi aion käydä ostamassa itselleni läjän uusia vaatteita - hoikkien ihmisten vaatteita, ja shoppailla ilman "näytänkö mä lihavalta tässä" - ajatusta! Mulla on myös kaksi muuta loppupalkintoa mielessä, joiden välillä vielä poikkoilen - molemmat ovat sen verran hintavia että pakostakin toinen on jätettävä pois laskuista. Sen voin paljastaa, että toinen näistä olisi jonkun uuden pikkuisen tatuoinnin ottaminen! 

Tälläisillä keinoilla mä motivoin itseäni! Näistä palkinnoista tullaan varmasti tavoitteiden täyttyessä kuulemaan lisää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti