perjantai 20. helmikuuta 2015

PROJEKTI KESÄKUNTO

kollaasiyksi
kollaasikaksi

Moi! Mä olen Sophia ja sä olet just eksynyt mun blogiin. Perustin tän blogin motivoimaan mua tässä muutaman kuukauden projektissa - sekä tietysti sitä varten, että voisin jakaa syömis-, treeni- ja laihdutusvinkkejä, ja jatkossa niitä tuloksiakin! 

Tässä blogissa nähdään toivottavasti siis suuri määrä onnistumisia, hippusellinen epäonnistumisia, motivaatiota ja sen etsimistä kivien ja kantojen alta sekä toivottavasti sen oman liikuntalajin löytymistä. 

Blogiin päivittelen ihan normaaleja kuulumisia treeneineen ja syömisineen, tavoitteita, mahtavia ja mahdollisesti huonompiakin fiiliksiä, ideoita ja ajatuksia.

Oon maailman huonoin ensimmäisten postausten kirjoittaja, joten tämä jääköön hieman tyngäksi. Seuraavissa posteissa kirjoittelen mun (tavoite)ruokavaliosta ja -tottumuksista, liikunnasta ja liikkumattomuudesta sekä itsestänikin enemmän - kuvilla höystettynä. Ensimmäisiin postauksiin mahtuu myös muutamat tavoitehousut/-shortsit, hui! 

Tervetuloa seurailemaan, ja jätäthän itsestäsi jonkun jäljen käytyäsi!

Kuvat 1 & 2 omia, loput weheartit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti