perjantai 27. helmikuuta 2015

UNELMIEN KESÄKROPPA

dreambodykollaasi
kollaasi22222

Otsikko kuulostaa jotenkin ihanalta kirjoitettuna, ja jopa jotenkin hyvin läheiseltä ja mahdolliselta. Vaikka mun elämäntaparemppaprojektissa päällimmäisenä tavoitteena onkin terveellisten elämäntapojen omaksuminen pitkäksi aikaa, eikä vain kuurimuotoisesti, en mene missään tapauksessa kieltämään sitä ettenkö mä tällä rempalla pyri myös sellaiseen vartaloon, josta mä voisin olla ylpeä ja joka kohottais mun itsetuntoa. 

Millainenko mun unelmien (kesä)kroppa sitten olisi? Oon kerännyt yllä oleviin kollaaseihin muutamien naisten vartaloita, joista voisin pieniä osia napata itselleni. Tiedostan, että on aivan mahdollista että joku - tai ehkäpä jopa kaikki - näistä kuvista on muokattuja, enkä pelkästään jo tämän takia kenenkään kuvissa olevan vartaloa täysin itselleni lähde havittelemaan. Tiedostan myös sen, että ihmiset ovat hyvin eri mallisia; minä esimerkiksi en voisi koskaan tappijalkojeni kanssa näyttää samalta kuin mustavalkoisen kuvan juoksijatyttö, mutta eipä se ole tavoitteenakaan. 

Mun unelmien kroppa olisi hoikka, mutta lihaksikas - näin lyhyesti. Haluan olla kiinteä. Haluan olla se, jonka vartaloa ihaillaan, mutta kuitenkin se tyyppi, joka ei ole liian tiukka itselleen ja voi lähteä kavereiden kanssa jäätelölle ilman alituista pelkoa siitä että takapuoli yhtäkkiä levenisi metrillä. Mä haluaisin olla se tyyppi joka voi pukeutua mihin vain vaatteisiin ilman sitä alituista "näytänkö mä lihavalta tässä" - ajatusta. 

Mun unelmien kroppa on kuten mainittu kiinteä, hoikka ja pienillä lihaksilla varustettu. En siis mitään hirveitä näkyviä lihaksia lähde hakemaan, mutta en panisi pahakseni jos esimerkiksi hauiksen tai reisien kohtaa lihakset aavistuksen erottuisivat. Tärkeimmät lihakset mulle on kuitenkin "sisäiset lihakset": haluan, että selkä ja vatsa ovat hyvässä kunnossa ja että ryhti pysyy hyvänä; tämäkin kun hoikentaa huomattavasti, kun asento ei ole lysy! Haluan myös näyttää siltä, että urheilen, edes muutaman kerran viikossa. Haluan näyttää pirteältä ja iloiselta, vauhdikkaalta tyypiltä, just sellaselta johon ihmiset haluaa tutustua. 

Kärjistettynä täydellinen kroppa olis pyöreä takapuoli, terveen litteä vatsa, hoikat kädet ja jalat ja ees hieman nykyistä pienemmät tissit, näiden nykyisten kanssa kun menee selkä ihan sijoiltaan. 

Tätä mun tekstiä lukiessani mietin, että mun unelmien kroppa on suurimmaksi osaksi pääkopasta kiinni. Siitä, pystynkö mä pudottamaan viitisen kiloa ja urheilemaan, siitä mikä mun asenne on - hymyilenkö vastaantulijalle ja menenkö juttelemaan työpaikan uudelle tytölle? Ulkona sataa vettä ja on ihan pilkkopimeää, naapuri poraa taas päivän miljoonatta reikää seinää. Just nyt mulla on sellainen fiilis, että mä pystyn tähän.

Kaikki postauksen kuvat weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti