tiistai 9. tammikuuta 2018

VIIKON 2 HAASTE


Koska koko elämäntaparemontti ei ole tarpeeksi haastellista ja sillee, päätin tehdä itselleni vielä yhden lisähaasteen heti alkuviikoille. Tä haaste onneksi on mulle aika helppo! 
Vesi on hirveen tärkeetä niin treenaavalle kuin sohvaperunallekin, sen tietää kaikki. Mun tokan viikon haaste onkin juoda kaksi ja puoli litraa vettä päivässä! Mä juon helposti litran, ehkä puolitoistakin ilman sen enempää kiinnittämättä siihen huomiota, mutta tiedän, että se ei oo mulle tarpeeksi, sillä iltaisin on usein kova jano (ja yleensä oonkin juonut tän koko määrän illalla, mikä kostautuu sit vessassa ramppaamisella kun pitäis nukkua).

Tän haasteen myötä yritän ottaa tavaksi juoda vettä myös päivän aikana, ja raahata vesipulloa mukana koulussa ja töissä, sekä panostaa treenin jälkeen juomiseen. 
Aloitin muutama kuukausi sitten kirjoittelemaan "bujo"-päiväkirjaa, ja innostuinkin raapustelemaan sinne tälläisen taulukon, johon merkkailen aina, kun puolen litran vesipullo on tyhjentynyt. Tä muistuttaa ja innostaa vedenjuonnille! 

Oon ottanut tän aluksi vain tälle viikolle, mutta toivon ja yritän jatkaa hyvää tapaa myös jatkossa, vaikken varsinaista vesihaastetta jatkakaan. 
Toiveissa olis myös että lisääntynyt vesihaaste auttaisi tuhoamaan kasvojen mustapäitä! 

Kirjoittelen viikon jälkeen, onko haaste tuonut mitään muutoksia! (ainakin mikäli Youtubevideoita on uskominen, musta pitäis tulla ihan superihminen tän viikon jälkeen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti